۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۴۰۲۲۸
سردار سعادتی:

نارسایی‌های کشور به دلیل ضعف نظارت مجلس است| با مردم شفاف و صادق باشیم

نارسایی‌های کشور به دلیل ضعف نظارت مجلس است| با مردم شفاف و صادق باشیم
سردارسعادتی با تأکید براین که نارسایی‌های امروز کشور به دلیل ضعف نظارت مجلس است، گفت: نمایندگان منتخب باید به جای وکیل الدوله بودن وکیل و نماینده ملت باشند.
سردار مهدی سعادتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که امنیت تنها در بُعد نظامی نیست و امنیت باید در بخش اقتصادی و اجتماعی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: وقتی بخاطر انتخاب غلط و سو مدیریت آقایان تمام دارایی‌های یک فرد به یک سوم کاهش می‌یابد و از طرف دیگر هزینه‌های معیشت یک خانواده سه برابر افزایش می‌یابد چطور می‌شود از امید به آینده و تدبیر سخن گفت.
 
وی با بیان این که امروز با بیکاری مطلق برای برخی مواجه شده ایم، افزود: کسانی که این وضع را پیش آوردند نه تنها شرمنده مردم نیستند بلکه نمی‌توانند درکی از شرمنده شدن پدران در نزد زن و بچه هایشان داشته باشند.
 
سعادتی با اشاره به این که وضعیت اقتصادی مردم به هیچ عنوان خوب نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان و مدیران کشور به جای شنیدن درد مردم آن‌ها را حواله به این و آن می‌دهند.
 
اگر نیت خدمت است نباید به هیچ جریانی وامدار باشیم
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با تأکید براین که اگر نیت خدمت است نباید به هیچ جریانی وامدار باشیم، تصریح کرد: مردم از اختلافات سیاسی خسته شده اند و مشکلات معیشتی زندگی‌ها را به جدایی کشانده است.
 
وی با بیان این که مسؤولان به جای شعار و وعده دادن کمی به فکر مردم باشند، خاطرنشان کرد: کشوری با این سطح از توانمندی و ظرفیت داخلی نباید با مشکلات فعلی اقتصادی مواجه شود.
 
باید با مردم شفاف و صادق بود
 
سردار سعادتی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نیروی انقلابی باید در همه امور به ویژه نظرات، خط و مشی، ثروت و دارایی‌ها شفاف باشد، تصریح کرد: اعتقاد من این ما هیچ موضوع پشت صحنه‌ای با مردم نباید داشته باشیم باید با مردم شفاف و صادق بود.
 
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل با بیان این که همه آرا و نقطه نظراتم را به اطلاع مردم خواهم رساند، بیان داشت: مردم باید فعالیت نماینده شان را رصد کنند.
 
در برابر زیاده خواهان، مافیای قدرت و نفوذی‌ها می‌ایستم
 
وی با تأکید براین که در برابر زیاده خواهان، مافیای قدرت، نفوذی‌ها می‌ایستیم و از حق مشروع ملت، مردم پابرهنه و مستضعفین دفاع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: یک نماینده تراز انقلاب اسلامی باید چنین روحیه‌ای داشته باشد و این ویژگی‌ها دغدغه امروز مردم جامعه ما است.
 
سردار سعادتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ریشه اصلی فساد در اقتصاد کشور در نحوه خصوصی سازی است، افزود: متأسفانه خصوصی سازی در کشورمان بنا بر اساس اصل ۴۴ در کشور صورت نمی‌گیرد و در اکثر موارد به جای خصوصی سازی شاهد خاص سازی هستیم.
 
بسیاری از طرح‌ها در کشور با رانت و باج به فلانی و فلان آقازاده واگذار شد
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با تأکید براین که متأسفانه بسیاری از طرح‌ها در کشور با رانت و باج به فلانی و فلان آقازاده واگذار شده و شاهد تاراج بیت المال هستیم، بیان داشت: بنده اعلام می‌کنم جلوی چنین جریاناتی خواهم ایستاد و نخواهم گذاشت حقوق مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه به همین راحتی پایمال شود.
 
وی بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر مجلس در واگذاری طرح‌های اقتصادی تأکید کرد و گفت: این امر باید در اولویت نخست کار‌ها قرار گیرد تا شاهد از فشار‌های اقتصادی بر طبقه متوسط و کم درآمد جامعه بکاهیم.
 
مسیر مجلس را باید به سمت دفاع از مستضعفین ببریم
 
سردار سعادتی با طرح این سؤال که چرا فشار اقتصادی تنها بر روی اقشار متوسط و کم درآمد جامعه است، بیان داشت: باید مسیر مجلس را به سمت دفاع از مستضعفین ببریم و جلوی اختلاف طبقاتی را بگیریم.
 
برخی نمایندگان مجلس به جای مطالبه حق مردم به دنبال جابجایی مدیر برای احزاب هستند
 
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل با بیان این که وضعیت معیشتی امروز شایسته ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کمر مردم زیر بار گرانی شکسته شده برخی نمایندگان مجلس به جای مطالبه حق مردم به دنبال جابجایی مدیر و مدیرکل برای احزاب هستند.
 
نارسایی‌های امروز کشور به دلیل ضعف نظارت مجلس است
 
وی با تأکید براین که نارسایی‌هایی که امروز در کشور وجود دارد به دلیل ضعف نظارت مجلس است، بیان داشت: باید نمایندگانی انتخاب شوند که به جای وکیل الدوله بودن وکیل و نماینده ملت باشند.
 
سردار سعادتی با بیان این که ‏سیاستمدار باید مسؤولیت‌پذیر باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت‌گریزی با سیاست‌ورزی نسبتی ندارد و شجاعت، نخستین شرط سیادت سیاسی است که در مسؤولیت‌گریزان دیده نمی‌شود.
 
این کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با تأکید براین که فقر، فساد و تبعیض شایسته نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: امروز خدمت به مردم و مطالبه حقوق پایمال شده مردم مسأله اول و اساسی جامعه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات